نامه به باشگاه رئال مادرید بخاطر عکسی خاص در زلزله آذربایجان


برای باشگاه رئال مادرید یک نامه به این مضمون نوشتم که : همان طور که در عکس می بینید در یکی از خانه های ویران شده پس از زلزله در ایران بر دیوار این خانه عکس ستاره محبوب این باشگاه « کریستن رونالدو » چسبیده است.

به همین خاطر برای ارزش قائل شدن به این همه محبت و عشق به این بازیکن که در باشگاه رئال مادرید بازی می کند، انتظار است تا این باشگاه با صدور یک بیانیه ساده و یا برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی ایران که هدایت آن برعهده کارلوس کی روش سرمربی سابق این باشگاه می باشد با بازماندگان این حادثه و البته جوانی که که احتمالا جان خود را پس از زلزله از دست داده است ابراز همدردی کند.

ببینید کی گفتم من این نامه رو می نویسم. پس فردا این صدا و سیمای میلی «سه نقطه» یا روزنامه ها جو ایجاد شده رو به خودشون نسبت دادند و به نفع خودشون تموم کردن نگید عجب کار جالب و فوق العاده ایی کردند ها !! این من هستم که این نامه و جو را شروع کردم.